poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Taka sytuacja...

     Mówiąc bez ogródek - gdzieś wcięło mi wenę, która zabrała ze sobą na dodatek Chęci do Pisania.
     Więc nie będę wam robiła złudnej nadziei i przez najbliższy czas raczej niczego tutaj nie wyczekujcie.
( chyba że jakiś one shot, ekh, ekh, Asha) 
Brak weny, problemy życiow i człowiekowi się oddychać odechciewa!
Próbowałam coś napisać, ale weszłam w rozdział, paczę, paczę, i wyłączam bloggera. Kompletne nic.
Wybaczcie, ale no... Po prostu nie.
Może jak to wrzucę to wena wróci z podkulonym ogonem.
A na razie papa, może coś naskrobię  do Ninjago a jak nie to utopię się w coca coli


5 komentarzy:

  1. Hanako:*zamurowało ją dosłownie*
    Miju: Hanako....
    Beta: Źle z nią
    Akana:*tuli Meg i Rey* jak by była potrzebna pomoc to wołać.
    Hanako:*nagle wstale w dłoni ma nową kosę * Wena Newsy dopadne Cię.
    Ja: i to piękne dyskretne ekh Asha. Jak chcesz ruszyć z tym to ja chętnie tylko wyleje wene na banery. Jak co to na mnie można liczyć
    Hanako:*goni wene Nesy i złapała ją do worka* Hahaha mam *nagle worek pusty* zniknęła. Dobra na mnie też można liczyć

    OdpowiedzUsuń
  2. *wzdycha ciężko, trąc skronie, podczas gdy Rey i Meg wypłakuja się w ramię Akane i Bety* na razie przez tydzień mam zamiar nie zaglądać do Beyblade, żeby się jeszcze bardziej nie dolowac, ale może potem skończę shota o naszym małym paringu
    Kel: *z dystansu przypatruje się całemu dramatowi* u mnie też zawiesisz skoro za miesiąc rocznica? *niebezpieczny ton*
    Nieeee, u ciebie chcę niespodziankę dodać. A po rocznicy kto wie... *z piskiem ucieka przed kulami wiatru *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O naszym parkingu. Uuuuuuu 😍
      Hanako: *gania wene* Nessa bla*dostała w łeb od autorki*
      Będzie to ja to szipuje.
      Akana i Beta: chodzie na lody idziemy Kelly ty też

      Usuń
  3. Wena menda jedna. Jak ją złapie to nakopię do tyłeczka ( • ̀ω•́ )
    Wracaj jak najszybciej!
    XOXOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy kiedukolwiek wroce no ale miejmy zludna nadzieje

      XO

      Usuń